wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

~sehati sejiwa~


Assalamualaikum...best tak tajuk kat atas tu..~sehati sejiwa~
kn hari ni aku da ckp hari jiwang menjiwang aku..maklum la cuti..hehhehe..
kali ni aku nk crita pasal en biskut yg turut terjebak demam..lpas aku sihat sikit die lak demam
cian die..sob sek sob sek hidungnya menahan hingusan..hehehhe..
kisahnya pada suatu malam pabila si dia yang demam2 pun masih lagi nk menjenguk si jantung hati (aku la tu)
hidung dia dah sumbat2 bagai..smpai je umah aku tempat pertama die tuju adalah tilam comel aku..haisyhhh...x larat sangat katanya...mlm tu lak aku mmg berniat baik dan tulus serta penuh kasih syg nk masakan si dia sup ikan..balik keja tadi da beli da suma bahan2 nk buat sup..

muke comel org demam

sedang leka aku memasak tetiba terdengar suara dia panggil 

Dia : ibu...ibu (nama manja aku..haha..gediss)
aku : yes dear..nape...

masuk je jengah die aku npak bantal kat muka dia..aku tos ckp

aku : comelnyer bantal chiken little kat muke die (kebetulan bantal aku gmbo chiken little)
Dia : ibu..tolong....abg nk g hospital..

aisyeeee..aku mula karget dah..asl lak die ni..aku tarik je bantal dari muke die da pucat da...
OMG my dear kena serangan astma...aku cecepat besiap seringkas mungkin..bawk die g hospita putra jaya..kebetulan ade sorg kawan aku bertugas kat situ...

sepital putrajaya
sampai je hospital die tros masuk dalam..dokter check sana...check sini...tros dibawa ke bahagian kecemasas...aku kat luar mcm org bodo jerk..xde sorg pon inform..dlm hati ni tuhan je yg taw risaunya mcm mana...xbkey jadi aku tros cari member aku tadi mintak tlg die..

aku : weh tah..mane durg bawak my hubby tadi??
mber aku : name penuh die ape eh
aku : mohd rosli elias..

pas je dapat name incik biskut..die tros g tanya org yg berkenaan..

mber aku : durg bawk die ke unit jantung..check jantung

DUP..tersentap aku..asl astma kne check jantung..kn slalu die kasi gas jer...huhuhu...dlm hati berdoa smoga semua selamat...

mber aku : hubby ko ade ngadu sakit dada ke aten??
aku : xde lorh..die ckp nk oksigen je tadi...

lpas tunggu dekat 1 jam incik biskut pon kuar..muke npak da merah sikit..aku senyum kat die...die pon mcm tu gak...kte org g lepak kat taman dpan wad tu jap amik angin..pas sume prosedur hospital selesai...

pas 30 min lepak..die pon da ok sikit kteorg pon balik..smpai umah aku tros hidangkan nasi n sup soh die mkn...kn nk mkn ubat...hehhee <---bakal bini 
baek!!!

sup ikan untuk org sakit...

die mkn sikit je..xde slera katanya...1st time lpas 4 tahun die sakit teruk mcm nie....huhuhuh

 ubat org sakit....


 
incik biskut..sila cepat sembuh ya...love u.



2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com