wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

~Demam~



 

 saye demam....sangat letih..ase nak baring jer...tapi apakan daya...kne gak keja..klo tak keja bertambah2 menimbun...

smlm...
smlm hari yang best..sy lom demam teruk lagi...pepagi buta sy dah g swiming dengan jayanya tanpa rasa bersalah dan memikirkan keadaan kesihatan yang kurang baik...ahhh..peduli ape kata hati sy...huhu..last2 smlm lpas pukul 6 badan sy semakin lemah...nak buka mata pon x larat..

30 min kemudian incik biskut smpai rumah...die tgk keadan sy...pegang kpala ckit..ase2 leher cikit..(dokter x rasmi)..dengan penuh kompidenyer..
"awk demam ni syg"
aku pon jawab "sy taw"
aku tros baring n pejam mata...
tersedar dlm kol 4 pagi..tekak ase perit sangat..buka je mata tgk lampu terpasang..sy npak incik biskut sedang online...owh die lom balik..menjaga sy yang sakit rupanya...tangs...sangat terharu...
"nah minum air masak nie"
aku pon telan la air masak tu dengan susah payahnya..sakit..perit rasa tekak nie..huhuhu..

awal subuh aku bangun...npak die dah tertidur dkat lappy..ksian lak..nk kejut pon ksian.bio je la die rehat..ksian lak tgk...

aku bangun dengan susah payahnya..mandi..amik air smbahyang dan bersujud...
besiap nk g keja...dlm kol 8 aku kuar umah..dengan tinggalkan sekeping nota kat die..rehat yer incik biskut...
sori menyusahkan awk smlm...huhuhu


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com