wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

~tag~

1. Bekas kekasih saya adalah :
kenangan silam saya...

2. Saya sedang mendengar :
lagu internal flame

3. Mungkin saya patut :
bersiap utk masuk hutan ag..

4. Saya suka :
makan dan membaca dan bermacam2 ag...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
sentiasa menyokong sy...

6. Saya tak faham :
bile org tetiba berubah..mencik giler...

7. Saya kehilangan :
semangat sbb incik biskut ilang ag...:(

8. Ramai yang kata :
sy nie plik...

9. Makna nama saya :
cahaya yg cantik dan menawan...ye keh...ahaks~

10. Cinta itu adalah :
kehidupan...

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
menenangkan fikiran...

12. Saya akan cuba :
jadi yang terbaik sepanjang hidup sy...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
berkekalan...wlaupon kite taw tade benda yg kekal ats muka bumi nie...

14. Telefon bimbit saya :
hebat sbb die dpt hubungkn sy ngan org2 yg sy syg...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
sy mengeliat puas2...

16. Saya paling meluat bila :
org terlalu sibukkn hal org sdangkn die sndiri pon senget...

17. Pesta/Parti adalah :
keramaian yang kena hadir..tak pg pon tak pe...

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
kucing hutan dlm kampus nie...ase nk seom2 jerk..pastu tarsius..pastu ank rimau...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
time tadika,skolah rendah, skolah menengah, universiti..best2..

20. Hari ini :
tetap kne teruskan..ahaks~

21. Malam ini saya akan :
tgk perangkap yg sy pasang untuk final projek..tak dpt siapkn projek tak ley gread..huaaaa

22. Esok saya akan :
bangun pagi pastu g klas...

23. Saya betul-betul inginkan :
kehidupan yg sempurna bersama org yg tersayang..

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
saya ase cam chumel lak bila bertudung...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
erm...dua2 buleh keh??

26. Makanan barat atau Jepun :
masakan mamam, bakal ibu mertua, masakan mr biskut..

27. Bilik yang terang atau gelap :
pencahayaan y baik..tidak terlalu terang..tidak terlalu gelap...romantik gitu..ekekke

28. Makanan Segera adalah :
makanan yg sy baru je telan tadi sb lapar sangat...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
go go chaiyokk mr biskut!!!

30. Siapa yang anda mahu TAG?
follower2 yang tersyg...lynn..acap..plzz

Saturday, January 2, 2010

...2010...



alhamdulillah...


smpai jua hari yang dinanti2kan..2010 menjelma...2009 akhirnya di tinggalkan..
ape yang nak jadi tahun nie...beribu planing aku da buat..baek punyo...ahaks...sbelum planing tu jalan aku nk imbau dulu 2009 yang b'erti dalam idup aku..

...2009...

permulaan segala cerita..suka duka dalam hidup ku..ahaks...memula awal tahun 2009..aku bsyukur aku still ag idup..still ag ley terus belajar..
pertengahan tahun yang bermula segala crita dalam idup aku...aku jumpe incik biskud balik pas 2-3 bulan memasanig menyepi...wah2...adakah permulaan yg baik...jawabnye YE..

tu la permulaan segalanya dalam idup aku...takdir tlah pertemukan kami balik pas macam2 yang jadik...huehuehuehuehu...
bln 5 menjadi saksi...s.alam menjadi destinasi..
bln 5 gak la aku d lamar..hihihihi..bln 6 g jpe ayah n ibu die..alhamdulillah sumanyer berjaan lancar...

bulan seterusnya menjadi penyeri...

thanx atas sokongan suma org trutamanyer org2 yang sntiasa dekat dangan aku...kenkawan blooging trutamanyer adeq lynn..thanx deq......

...2010...(tahun chentha apple)


akan tercapaikah segala yang di rancang...adakah 2010 menjanjikan kebahagiaan pada aku dan orang lain..semua masih belum terjawab...

insyaallah akan aku usahakan segala yang di rancang...

wat suma kenkawan yang aku syangi..adeq2..smoga 2010 menjanjikan kebahagiaan pada kita..amin2...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com