wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 2, 2010

...2010...



alhamdulillah...


smpai jua hari yang dinanti2kan..2010 menjelma...2009 akhirnya di tinggalkan..
ape yang nak jadi tahun nie...beribu planing aku da buat..baek punyo...ahaks...sbelum planing tu jalan aku nk imbau dulu 2009 yang b'erti dalam idup aku..

...2009...

permulaan segala cerita..suka duka dalam hidup ku..ahaks...memula awal tahun 2009..aku bsyukur aku still ag idup..still ag ley terus belajar..
pertengahan tahun yang bermula segala crita dalam idup aku...aku jumpe incik biskud balik pas 2-3 bulan memasanig menyepi...wah2...adakah permulaan yg baik...jawabnye YE..

tu la permulaan segalanya dalam idup aku...takdir tlah pertemukan kami balik pas macam2 yang jadik...huehuehuehuehu...
bln 5 menjadi saksi...s.alam menjadi destinasi..
bln 5 gak la aku d lamar..hihihihi..bln 6 g jpe ayah n ibu die..alhamdulillah sumanyer berjaan lancar...

bulan seterusnya menjadi penyeri...

thanx atas sokongan suma org trutamanyer org2 yang sntiasa dekat dangan aku...kenkawan blooging trutamanyer adeq lynn..thanx deq......

...2010...(tahun chentha apple)


akan tercapaikah segala yang di rancang...adakah 2010 menjanjikan kebahagiaan pada aku dan orang lain..semua masih belum terjawab...

insyaallah akan aku usahakan segala yang di rancang...

wat suma kenkawan yang aku syangi..adeq2..smoga 2010 menjanjikan kebahagiaan pada kita..amin2...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com