wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 15, 2010

~sweet 21~ wink::wink::2nd~


kejutan kedua yang sangat membahagiakan...hehehe...kejutan yg d buat oleh rumate tersanyang ngan dak2 neyh (jnior2 1st year)..malu kot..kali nie kejutan kat kedai mkn..

sangat memalukan yg teramait sangat apekah2..hehehe..da tua2 pon ade bufday..iyo la...last kot smbut bufday..pas nie smbut bufday ank aku laks!!

kali nie smbut kat luar upm...area kampung baru..restoran yg top kat bintulu nie iaitu SERIBU BINTANG..wew~

bile aku turun jer keta ade org nyanyi epy bufday wew..malu..klo dak2 neyh je nyanyi xpe.ni da + ngan tetamu2 yg menjamu selera kat ctu turut btepuk tangan + nyanyi2 siap..adesss..kemaluan yg termat sangat..muke da tuka kale pelangi da..

aku mengalami kesengalan sepanjang majlis blansung iaitu tak bley brenti senyum..ekekkeke..
pastu kteorg pon mkn2...n last skali b4 balik..otw ke kereta x henti2 org ckp "epy bufday.."..."smoga panjang umo..."

haishhh...tq gak wat sesape yg ade kat seribu bintang time tue...

i'm so happy...tq to syazreena..zika..ain..mie-mie...zati...mizah...sbb smbut bufday akak....





fuhhhhhhh...tiup lilin...



tua sudaaaa~



wish ckittt



my rumate & i...



my kek..shumel2...



wew..mcm mkn besar...



kami yg mkn banyak...



blurbbb..kenyang2...



bufday presen from nabila & helmi...



my new fwen...



p/s akan ku kenang ape yg korg buat nie smpai bebile....uhukhuk..sob3 sdey...


Align Center

Saturday, March 13, 2010

~sweet 21~ wink::wink::1st~




slamat hari jadi~

slamat hari jadi~
slamat hari jadi aten~
slamat hari jadi~


kejutan pertama yg aku terima dari kawan baik aku sendiri..tepat jam 12:00 tgh mlm die nyanyikan lagu tue..thanx to u nabila aiza n kerek student sbb sanggup naik kem tempat i do my reserch about bat to clebrate my 21st bufday..aku hargai sangat kejutan yg mmg aku terkejut...hehehe..mlm tu siap ade kek yg chumel da hadiah yg x aku tak sangka..klo sem lepas die kasi aku baju + teddy katak...tahun nie lagi hebat...kek yg penuh dengan replika katak + beg katak yg di import khas dari kuching..hehhe..thanx to helmi saleh to coz him & my best fwen buy da bag..ahaks~

enjoy da pic...



my bufday kek yg banyak katak..comell...



potong kek laks~



suap2 kek lak~



dapat hadiahh..yeaaa~



buka adiah then ade nieee~



bgaya dgn beg baru..huehuehuehue~



ucapan ~ trima kasih tak terhingga kpda dak2 yang da clbrate bufday aku.tersangat la menghargainyerrr...akan ku kenang smpai bebila~



epy bufday to me




Align Center

epy bufday princess...ahaks..aku da masuk 21 tahun pada 7/3/2010...tua suda..dan terasa diri ini jua tua..hehehhe..uban jer takde..klo ade da ala2 nenek2 la...aku yg semakin dewasa menjelajah hidup sendiri meniti hari menanti sesuatu yg di nanti...

tahun nie adalah tahun chentha apple..bak kate lainnyer..klo ditakdirkan da da di tetapkan jodoh aku dan die..ujung tahun nie i'll become wife..hihihihi...da matang lom nie...ahaks..

tahun nie..azam tahun nie ialah :-

1- mcm besa la nk jadi budak baek

2- insyaallah da tiba masa tuk aku balas jasa mama n papa

3- tahun nie harap dilimpahi dengan rahmat

4- nanak ade keta sendiri wlaupon lesen lom ade..hehhehe

5- mo mula cari harta tuk masa depan

6- hope pas abes blaja tros dapat keja amin2

7- make fwen wif all...hiks

8- smoga ape yg aku rancangkan di tunaikan..amin3..




Tuesday, March 9, 2010

~honey dan painball~









kegilaan en biskut menjadi2 dengan painballnyer..skung en biskut kat kemensah layan painball + keja kat sane..ari2 kol tiap petang main perang2..aku pon agak naik angin gak la..da bemadu ngan painball lak..tapi pape pon ok la..kurang2 x bosan keja je 24 jam..kurang2 ade gak aktiviti yang wat die epy..maklum la aku jauh..hehehhe...klo aku ade ade gak org yg wat kpala die sakit...lagi pon aku sibuk skang nie..da nk abes study banyak benda yg nk kne buat...huhuhu..redha je la tinggal die dan painball kesayangan die tue..hehehhe...

smlm aku kol die..n membebel panjang lebar..xpueh ati la konon die yg agak bzy kbelakangan nie (ekceli aku yg bzy)...then after 5-10 min aku membebel die ketawa...OMG..rese geram menyerbu hati..siap die t aku balik..meh cni syg perang ngan ibu lak..baru best!!!

pape pon epy r sbb die da epy mcm dulu balik..maklum la ley buat benda yg die suke (perang2)..org da biasa lasak..nk jugak lasak wlaupon da tua...opsss!!!...hehehhe...sori honey...ahaks~

pape pon aku epy ble dia epy...miss u honey~

~menghitung hari~













menghitung hari tuk balik jpe die yg tersayang....hehehhe...waiting for da time come....miss him demm muchh!!


keserabutan yang melanda...




OMG...da dekat2 nk abes belajar nie makin serabut lak aku ase...aduhhh...tak cukup tido..tak cukup makan...timing lari....siksanya jadi seorg student tahun akhir nie...ble tgk dak2 len ade masa bsuka ria...chatting...kuar smpai lewat mlm...bcinta bagai...aku..mengadap lappy dengan keja yg menimbun..projek lom siap..penulisan projek lagi..assgmen yg menimbun..betambah serabut bila timing kne anta suma benda da smpai...
dengan final exam ag..trip g mulu ag...pembentangan projek akhir ag...suda laaaaa..sape nk buat suma tu klo bkn SITI NURFATIN BT SAHIDAN....
oh tuhan...tolong la....sakit kpala memikirkan suma benda nie....bila segalanya akan berakhir..semoga masa cepat berlalu dan segalanya selesai seperti yang di rancangkan..amin2..

wat suma kenkawan yg mengalami masalah yang sama..sesamew la kite berusaha..semoga segalanya berakhir dengan elok....


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com