wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

epy bufday to me




Align Center

epy bufday princess...ahaks..aku da masuk 21 tahun pada 7/3/2010...tua suda..dan terasa diri ini jua tua..hehehhe..uban jer takde..klo ade da ala2 nenek2 la...aku yg semakin dewasa menjelajah hidup sendiri meniti hari menanti sesuatu yg di nanti...

tahun nie adalah tahun chentha apple..bak kate lainnyer..klo ditakdirkan da da di tetapkan jodoh aku dan die..ujung tahun nie i'll become wife..hihihihi...da matang lom nie...ahaks..

tahun nie..azam tahun nie ialah :-

1- mcm besa la nk jadi budak baek

2- insyaallah da tiba masa tuk aku balas jasa mama n papa

3- tahun nie harap dilimpahi dengan rahmat

4- nanak ade keta sendiri wlaupon lesen lom ade..hehhehe

5- mo mula cari harta tuk masa depan

6- hope pas abes blaja tros dapat keja amin2

7- make fwen wif all...hiks

8- smoga ape yg aku rancangkan di tunaikan..amin3..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com