wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

~sweet 21~ wink::wink::1st~




slamat hari jadi~

slamat hari jadi~
slamat hari jadi aten~
slamat hari jadi~


kejutan pertama yg aku terima dari kawan baik aku sendiri..tepat jam 12:00 tgh mlm die nyanyikan lagu tue..thanx to u nabila aiza n kerek student sbb sanggup naik kem tempat i do my reserch about bat to clebrate my 21st bufday..aku hargai sangat kejutan yg mmg aku terkejut...hehehe..mlm tu siap ade kek yg chumel da hadiah yg x aku tak sangka..klo sem lepas die kasi aku baju + teddy katak...tahun nie lagi hebat...kek yg penuh dengan replika katak + beg katak yg di import khas dari kuching..hehhe..thanx to helmi saleh to coz him & my best fwen buy da bag..ahaks~

enjoy da pic...



my bufday kek yg banyak katak..comell...



potong kek laks~



suap2 kek lak~



dapat hadiahh..yeaaa~



buka adiah then ade nieee~



bgaya dgn beg baru..huehuehuehue~



ucapan ~ trima kasih tak terhingga kpda dak2 yang da clbrate bufday aku.tersangat la menghargainyerrr...akan ku kenang smpai bebila~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com