wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

~honey dan painball~









kegilaan en biskut menjadi2 dengan painballnyer..skung en biskut kat kemensah layan painball + keja kat sane..ari2 kol tiap petang main perang2..aku pon agak naik angin gak la..da bemadu ngan painball lak..tapi pape pon ok la..kurang2 x bosan keja je 24 jam..kurang2 ade gak aktiviti yang wat die epy..maklum la aku jauh..hehehhe...klo aku ade ade gak org yg wat kpala die sakit...lagi pon aku sibuk skang nie..da nk abes study banyak benda yg nk kne buat...huhuhu..redha je la tinggal die dan painball kesayangan die tue..hehehhe...

smlm aku kol die..n membebel panjang lebar..xpueh ati la konon die yg agak bzy kbelakangan nie (ekceli aku yg bzy)...then after 5-10 min aku membebel die ketawa...OMG..rese geram menyerbu hati..siap die t aku balik..meh cni syg perang ngan ibu lak..baru best!!!

pape pon epy r sbb die da epy mcm dulu balik..maklum la ley buat benda yg die suke (perang2)..org da biasa lasak..nk jugak lasak wlaupon da tua...opsss!!!...hehehhe...sori honey...ahaks~

pape pon aku epy ble dia epy...miss u honey~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com