wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

hari pertama ramadhan ku....



Tahun nie aku berpeluang sambut bulan yang mulia ramadhan ngan org yang aku sayang a.k.a bakal suami aku la~…acecece..aku mmg gatal skung nie..hihihihi…so korg nk taw tak ape yang jadik 1st day ramadhan aku…ish2..sangat apekah klo korg nak taw..hukhukhuk…cam apekah jer….huhuhuhu..before sleep la en.biskut da ckp kat aku siang2..cam nie la ayat die.

En.Biskut : yang besok jangan lupe kejut abg bangun sahur taw…

Aku : msti la org kejut..jangan lew isau yer..<----ayat kunun kompom…padahal aku tak pnah bangun sahur….sesengalan yang apekah….

Aku pon tito la..da set alarm nie nk kejut die bangun…hihihi..smangat…nk jadi bini la katakan..ekekekek…aku tido nyenyak giler la…sleep mcm puteri beradu tue…pastu tetiba aku sedar…aik..da ade incik matahari..(dlm ati..mati aku….cam ner nie…cam ner ley tak jaga padahal da set alarm awal2….hukhuk) aku mula nak nanges la ape ag..kang kna marah..huaaaaaaaaaaa…mama…cam ner nieeeee…

Pastu tetiba incik biskut bangun…die Tanya

En.Biskut : kol bape da nie yang

Aku ngan ase tak bsalah n abeh cun da suara aku jawab

Aku : kol 8 yang…

Ekekekekkekeke…aku ingat die nk marah..tetiba die ktawa..senget tol…aku nie punya la takot..hukhukhuk..merah muke nie korg taw..huhuhuhu…pastu aku pon explain la kat die

Aku : abg…sy nie tak penah pon bangun sahur…slalu puasa sahur sblom tido jerk…sori erk…

En.Biskut : tak pe…1st time kan (smbil ktawa)

Aku ase cam nak baling je suma benda kat tangan aku nie…geram lew sangat2…hukhukhuk….

Pastu die pon mandi then g keja..kiranya smpai ari nie gak la kna bahan ngan die…skit2..kol 4 pagi erk yang….mmg sangat senget…gerammmmmmm….huhuhuhu….

p/s pade pengantin baru yang baru smbut ramadhan sesame tue..aku nasehatkan tak yah lew tido..t tak bangun ag la kena bahan…sengalllllll…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com