wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

my dream!!



Aku berhajat sangat nak pindah umah secepat mungkin...incik biskut dok elek ag..aku ni da panas bontot dah duduk dengan org...x suka...maklum la life aku n housemate aku beza...housemate aku ada gaji besar..x macam aku yang baru mula merangkak kerja nie...

hope bulan depan dapat la aku masuk umah baru...tolong sy incik biskut...kalau awk kesiankan sy nie...silalah berusaha untuk sewakan sy rumah baru n sy nk duduk sorg je k..tamau ade org lain..awk xpe..klo ade org lain pening kpala sy nk melayan perangai sekor2...dengan x pandai nk respect org..tolong la paham...hope dari blok 3 dapat la aku pindah g blok 7 yang dah lama menjadi idaman hati kecil k...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com