wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

~mimpi sang puteri~

 
mimpi sang puteri..
aku suke lak ngan tajuk entry kali nie...klo korg nk taw..aku ler puteri yang perasan puteri tu...selayaknya la..puteri katak...heehhehehhe..
aku ada banyak impian dlm hidup nie..ni impian aku as my cecita la kononnya..baru umo 22 tahun...masih jauh lagi perjalanan hidup...masih banyak lagi yang belum rasa dalam hidup nie..

sy nak sangat memiliki keta seperti dibawah...wow..sangat teruja ngan kehenseman kereta saya...kaler hitam....

antara impian lain sang puteri katak ialah memiliki sebuah rumah tepi laut..mcm kat bawah nie...nape aku pilih tepi laut..maybe air tu buat aku rasa tenang...langi pon mcm tu...tapi bak kata org kalau takut dilambung ombak..jngan berumah di tepi pantai...insyaallah aku selamat berumah kat tepi pantai mcm ni..kat area umah aku tu aku nk ade 1 swiming pool supaya senang aku nk berendam mcm ikan duyung...aku nak bilik tido aku dapat tgk view matahari naik n turun...kat dalam rumah aku lak ada ruang mkn yg selesa sbb fmly ramai klo dtg umah snang..bilik tido pon mcm tu gak...
oleh di sebabkan rumah aku ni besar...so aku  nk ada 2 org maid..sorg tolong mengemas..sorg lagi membasuh..klo masak xpe..aku boleh masak untuk fmly aku sndiri...

cantik x rumah agam sayer...sy sukee..
pastu bila aku dah ada rumah yang cantik ni..aku nk isi umah ni ngan semangat2 aku..sape semangat aku tu..mesti la suami & anak2 tercinta..aku harap 1 day aku akan kawen dgn org yg bebebebetul syg n iklas dengan aku....aku nak sepasang cincin kawin yg simple tapi bagi berjuta makna dlm hidup aku...


saye suke cincin mcm ni..1 untuk suami sy..1 lagi untuk sy...simple dan cantik...harga cincin saya mesti beribu2..tapi tak pe..sebagai kenang2an antara sy dan suami sy..hihihihihi...sy gatai...

sy nk pakai gaun kawen mcm ni time majlis kawin sy nanti..bio meleret2 menyapu tanah sbb sy rasa goun ni comel..kaler putih melambangkan kesucian..sy rasa bangga bila dapat berjalan n pakai gaun yang cantik ni...hihihi..sy mmg perasan...tapi peduli ape..ni kn mimpi aku...adoiaiiiii...

last skali sy nk ada anak..sape yg kawen tamau anak kn..hihihi...gatai lagi...kalau ade rezeki..sy teringin nk baby kembar..x kisah la lelaki ke pompuan ke...as long kembar seiras...mesti comel...huhuhu...baby kembar sy nanti yg akan menghiasi rumah dan hidup sy smpai bila2....
kalau dapat bby yang comel mcm nie..xnk keja la..hari2 ngadap muka si comel sy ni...like....


setakat itu je untuk skang...t sy tulis lagi angan2 sy okek...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com