wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

~dan keranan keiklasan itu..aku merelakan mu~




assalamualaikum...
aku dah bersedia tuk tulis post nie..setelah 2 hari ku biarkan fikiran ini melayang jauh..
akhirnya aku bersedia...

bissmillahhirohmanirohim....
takala aku mencoretkan post ini sesungguhnya hati aku redha...iklas melepaskan kamu dari hidup aku sepenuhnya.
sesungguhnya aku bersyukur kerana kamu telah punya pengganti diri ku dalam hidup mu...
setelah sekian lama kamu berteka teki dengan diri sendiri mencari punca kenapa kita jadi begini..biarlah segala kekusutan itu berlalu dari hidupmu...tak perlu lagi kamu memikirkan punca penyebab kita berjauhan...biarlah segala kekusutan itu berada dalam diri ku...

Anggaplah kasih sayang dulu satu anugerah dan sebagai salah satu kenangan terindah buat mu..
maaf kerana aku masih belum sempurna untuk mu...mungkin dia adalah yang terbaik untuk mu..

sesungguhnya segala memori akan ku jadikan satu sempadan antara kau dan aku...
pernah ada perkara yang teramat merisaukan aku apabila kau menyatakan yang hatimu takan pernah dimiliki insan lain selain dari aku...tetapi aku bersyukur...kini kau dimiliki....

aku bahagia bila kau mula bahagia....dan aku harap kau juga akan bahagia bila aku bahagia...

.......seribu kemaafan......




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com