wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

my laters life view ~editor~





assalamualaikum...rindu dengan blog...alhamdulillah...aku dapat kerja yang aku ase bersesuaian dengan aku kot...heheh...mungkin ni jodoh...wew~...skang ni aku keja kat salah sebuah syarikat publisher yang boleh dikatakan besar walau pun x terkenal..

syarikat tempat aku mencari rezeki skang nie adalah salah sebuah syarikat yang bertanggungjawab menerbitkan buku-buku pelajaran, aktiviti kanak-kanak..ngam la dengan cita-cita aku dulu nak menulis buku cerita kanak-kanak...hehehhe...

Jawatan aku dlm syarikat nie x la besar..juz pembantu editor je merangkap kerani..merangkap akauntan..banyak tak kerja aku...smbil2 mengedit aku menjawab la panggilan talifon dan sbagainya..
aku gak ade bos yang cantik Miss Syamsidar...baik sangat..1st day kerja dia da bahasakan diri dia "kakak" tapi aku tak la panggil dia kakak..aku panggil dia "cik" sesuai la dengan jawatan dia sebagai pengarah syarikat nie...takn tak hormat bos kot~..hehehhe...

sorg lagi bos aku india DR SUGU...Phd pendidikan ok...merangkap penulis buku2 cerita n buku-buku aktiviti kanak-kanak..

aku happy dengan kerja aku skang...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com