wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

~Mimpi~



 
Assalamualaikum dan selamat pagi sesumaaaa....
tgk pepagi bute ni aku dah mula meraban kat blog nie...kali ni nak cita pasal tidur...
ganguan tidur..

semalam aku mengalami mimpi yang sangat menakutkan sehingga menyebabkan tidur aku yang sepatutnya tenang kacau bilau...

smlm aku bermimpi dia..tetiba aku kne stay kat sebuah kem...aku pon tataw ape kem tu..tapi xpe la sbb ley kuar jalan2..pastu tetiba aku ada kat satu hutan ni...ada air terjun...aky nampak mber aku hanyut di bawa arus air terjun tu..aku n beberapa orgtarik mber aku ke tepi tebing...
bila aku dongak ke atas aku npak ada sorg perempuan bertudung labuh berdiri kat tempat air jatuh..tajam pandangan mata dia kat aku...huhu...tetiba aku da kat tepi hutan...dia dtg jemput aku..aku naik keta dia...tetiba da kat mall lak...aku pilih inner..ngah syok2 pilih dalam kesesakan org tu..aku terpandang pompuan kat air terjun tadi berdiri dalam kesesakan org ramai...memandang tajam ke arah aku...aku jadi pelik...heran....sape pompuan ni...ape die nak..nape pandang je...cakap la smting....takala org melintas depan pompuan tu...die ilang lesap entah kemana...
pastu tetiba aku da dalam keta balik...
dia antar aku balik kem...bila aku smpai depan pintu kem kem berkunci mangga tapi ada kunci pada mangga tu...lpas say babai aku g kat pintu nak buka mangga tu..aku toleh belakang...di seberang jalan..masih lagi ada perempuan yang sama memandang tajam ke arah aku....dan aku tersedar tanpa mengetahui nape..

tapi dalam fikiran aku ni still teringat2 pompuan tu..ape die nak sebenarnya...
ape maksud mimpi aku sebenarnya....
hanya tuhan yang mengetahui...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com