wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

topik hangat kini...ADINDA EVANS



assalammualaikum
2-3 hari ni bila on9 blog aku asyik terbaca cerita-cerita panas..spt kisah saudara ujang yang ditimpa musibah..
bloger telordibasuh kembali ke rahmatullah
ade kisah tanah runtuh 
dan sebagainya..

walau apapun hasil blogwalking aku hari ni aku terjumpa kisah seorg remaja..
umo adik nie baru 14 tahun..dan die brani buat post yang bertajuk




wew agak terkejut jugak bila aku baca blog adik nie...
ekceli klo adik da tak virgin skalipon..x payah la adik nk publish smpai mcm tue skali..

n ayat die mcm nie ha bunyinyer
"biar org pandang hina kat kita asalkan kita ada MARUAH DIRI"

Agaknya adik ni tak paham ape yang dimaksudkan dengan maruah diri...
die sndiri yg dah menjatuhkan maruah diri die...
akak harap adik dapat la dlet post tu untuk kebaikan masa depan adik...

sekian..

p/s : mcm2 manusia zaman skang nie...kecik2 da bagi mahkota diri kat org...yaallah aku harap keluarga aku di jauhkan dari benda2 ni..amin...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com