wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 2, 2011

nasi ayam-twister-pisang goreng


assalammualaikum..
alahai...hari ni aku mkn nasi ayam lagi..
bile g kedai nasi berlauk xde slera nk mkn...
uhuk...bertambah debab la badan ni nanti...

petang ni lak aku melantak pisang goreng..
sedap weh..nikmat giler...pisang rangup..walaweeeee
mmg ade kemajuan nk naikkan berat badan nie...




beli pisang goreng 2 hengget tadi kat bawah opis aku nie...
ehem2..
hari ni bos xde ukeh..jadi muleh la aku lek2 sikit..
keja kat opis ni pon x banyak sangat...tataw la esok lusa..klo keja menimbun...lalallala

pastu hari ni aku minum minuman kegemaran...
tropicana twister olen...
yihaaa...
incik biskut yg suke melayan krenah aku mkn...
syg klo i gemuk u syg ai lagi tak??
ekekekkeke....

bila la agaknya nk boleh puasa nie...
dapat la berdiet sikit....

note: uwaaaaaaaaaaaaaaaaa...maybe x dapat cuti tuk balik kmpung bln nie...sdey.. :(



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com