wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 16, 2011

atuk sakit ( T--T )


sob3...
assalammualaikum..
ini adalah entry sedih saya ukeh..

smlm mama kol..
mama ckap atuk sakit...memula aku ingat atuk sakit mcm biasa-biasa je la...demam orang tua..
pastu mama ckp bukan..mama kata barah dalam perut atuk dah pecah..
mama kata lagi banyak nanah n darah kuar dari bontot atuk...
sangat sedih dengan hal ini..
mama kata ari-ari atuk tanya bila siti nak balik..=(
sangat sedihhh
sori tok bukan tak mo balik..tak da duit nak balik
takan aku yg dah kerja nie nk mintak duit kat mama n papa
agak malang aku tak dapat balik sebab baru-baru nie aku terpaksa pindah rumah
kos untuk pindah umah dlm RM2000 (tu pon pinjam okehhh)
pastu gaji aku kne bayo duit umah letrik bagai..
abes gaji mcm tu je...
aku da try bajet-bajet bagi cukup duit nk balik tgk atuk...
tapi rezeki tak menyebelahi aku..
sangat sedih lagi...
atuk bertahan la sampai kakak dapat duit yang cukup nak balik kedah...
atuk rehat banyak2 taw..aku taw atuk x la baca blog nie..
tapi ni la isi hati aku....


2 comments:

  1. a'a...tolong la doa atok sy jugak..
    tapi mama ckp mcm da x lama...(T-T)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com