wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

gempa bumi


huhu..hari nie pengalaman yang tak mungkin aku lupakan
pagi tadi dlm toilet ngah bersiap2 nak pergi keja
tetiba aku rasa bagunan umah aku bergoyang...
aku ingat kpala aku yg pning sbb smlm tido x lena..
aku tgk towel yg aku sangkut pon goyang-goyang..
blurb....
cecepat mandi siap n kuar dari umah..
pagi-pagi tadi ngah blogwalking terbaca blog seorg boger nie...
baru aku taw yang sebenarnya malaysia terkena tempias gempa kat sumatra sana
wew....alhamdulillah bagunan aku kukuh lagi...
untuk berita lanjut mengenai gempa ni..klik sini 
 
p/s hope sume akan selamat...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com