wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 5, 2011

sulung akan sntiasa dalam ingatan mummy



ini adalah entry sedih...

assalamualaikum semua..
sedih sangat smlm...time balik keja tgk sulung dah sakit...terkulai dlm sangkar..
aku mintak tolong incik biskut tgkkn sulung..
time tu da pukul 10 lebey..
aku nangis mintak en biskut bawak g klinik..tapi malangnya area sini xde klinik yang buka 24 jam...
aku masuk bilik dendiam..nangis sorg2...pastu en biskut soh kuar tgk sulung...
aku belai die...bagi die minum air....
dlm hati aku ckp 
"sulung...tolong jngan tinggal mummy...mummy syg sulung.."
sudah je bagi die minum tetiba die tarik...
kaki tangan terketar-ketar...
aku nangis lagi...aku tank ilang sulung....
aku syg sangat kat die...
veron n angah tgk je aku nangis...
smlm aku tido dengan air mata..pagi tadi aku bangun tgk sulung da xde lagi kat dunia nie....
sulung...mummy mintak maaf sbb x dapat jadi mummy yg baik untuk sulung...
mummy harap sulung tenang di sana...
insyaallah satu masa nanti di izin tuhan kite jumpe lagi...
u'r my only lion heat..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com