wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

kalau saya dapat RM300



Assalammualaikum...
tengah aku berblogwalking tadi terjumpe lak contest nie..
so sesangatlah berminat untuk join..mane taw ade rezeki kan...

SYARAT PENYERTAAN

1. Harus follow bog & like fanpage INTBM
DONE!!

2. Buat entry bertajuk
                                             "Kalau Saya dapat RM300"
DONE!! 

kalau saya dapat RM300

kalau la hadiah contest ni jadi milik saya pertama sekali sy nak buat adalah isi borang cuti.. pastu sy nak lari laju-laju dengan duit pegi KTM beli tiket ketapi nak balik kedah..sob3..dah berbulan tak balik sebab bajet asyik lari je..kalau la duit nie rezeki sy..dapat la sy balik kedah jumpa keluarga terutama sekali atuk yang tengah sakit rindukan sy tgk link nie
pastu bajet pegi balik kedah klo nek ketapi dalam RM100 jerk (caoch murahan sudah..bajet2)
pastu ade lagi lebih RM200..sampai je kedah saya nak beli barang dapur soh mama saya masakan sy ASAM PEDAS...uwaaaaaa..sangat rindu masakan mama. kos untuk masak-masak satu family dalam RM20 jer...
ade lebih lagi RM180..
lebihan duit tu sebelum sy balik KL untuk terus bekerja RM50 sy nk kasi papa..RM50 sy nak kasi mama..
RM80 lagi sy buat bekal kot2 atas tren tringin nk makan maggi..hihihi...

so kepada cik penganjur
Puan Safra

kalau saya menang RM300 tu sangatlah bermakna buat diri saya...

3. tag 3 org kawan
zika
ain
lyn

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com