wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

pagi ni..



 

assalammualaikum...
pagi2 tadi bila buka ja mata...tgk kat luar tingkap nampak gelap semacam je...niat nk smbung tido balik..mane taw kot2 terjaga kol 5 pagi ke...nasib tergerak hati nk tgk jam...skali sudah pukul 7.30 pagi daaa
uhuk..npaknya langit nk menangis...
so bangun...mandi dan bersiap...
kuar umah g kerja....smpai je tempat kerja...hujan pun turun mencurah2...hihihi..
alhamdulillah...klo tak basah aku....
neway aku g opis jalan kaki jerk sbb opisku sangatlah dekat dengan rumah...
dlm 15 min jalan kaki jer...klo kuar nek keta dlm 10 min smpai la sbb ade trafic light...
suke dengan hidup skang nie...
bali umah sangat tenang...x mcm dulu...time menyewa ramai2...balik umah je ade tak kena..tgk muke housemate masam je..mood kite pon berubah walaupon hari tu kite happy...
menyewa sorg ni ade best n tak bestnyer...
yang bestnyer..umah tu kite punyer..so suke ati la nk buat mcm mana pon..tido kat ruang tamu ke..dapur ke..hikhikhik...
yang tak bestnye...xde kawan berborak...al maklumla...freshe mcm aku ni...da biasa kat kolej bergonjeng ngan kawan2...
skang ni balik umah tuk tido n rehat jer...

tapi dunia study ngan dunia kerjaya sangat jauh bezanya....

pesanan : ni pesanan penaja...klo korg da kerja nanti..sila cari umah sndiri..menyewa sorg2..xpayah la nk menyewa ramai2...sangat mendatangkan kekusutan kepala...


2 comments:

  1. tak takut ker duk rumah sorang2...yg penting kena ada jiran yg baik2..kalau ada apa2 berlaku senang org tau...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com