wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

Nasi Ayam


 

assalammualaikum
petang2 nie xde la story nk di storykan sbb hari ni xde benda yg best pon...
nk ckp tadi lunch aku mkn nasi ayam..sedap giler..
da 2 hari mkn nasi ayam kat kdai yg sama...mlm2 lak perut mintak nk mkn nasi goreng kmpung at kedai yang aku slalu beli jugak..da 4 ari mkn nasi goreng kmpung tnpa gagal..haiyak...mmg badan nk naik nie....


2 comments:

  1. sedapnya...izan pun mkn nasi ayam weeknd hari tu 2 hari berturut-turut...

    ReplyDelete
  2. hihihi...ni da sminggu asyik mlantak nasi aym jer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com