wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 18, 2011

cinta sempurna



sume org mengimpikan cinta yang sempurna dalam kehidupan
sape x suka diri di sygngi...
memiliki dan dimiliki...
menyayangi di sygngi..
tapi sebagai manusia biasa..
kita hanya diberikan peluang untuk memiliki 1 cinta kepada manusia
dan cinta yang abada kepada allah s.w.t
maha pencipta..
maha adil..


mcm aku...
aku seorg perempuan biasa yg juga mengharap cinta sempurna dari seorg lelaki...
aku perjudikan kehidupan demi mencari sebuah cinta tanpa aku sedari
sebenarnya cinta itu sudahpun aku miliki....

meninggalkan sesuatu untuk memiliki sesuatu..
rencah kehidupan...

kau yang pernah hadir dalam hidupku...
terlalu sempurna untuku...
dan disebabkan kesempurnaan mu itu..
aku melepaskan mu untu seorg yg lebih sempurna dari ku...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com