wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, May 22, 2011

Buat mu TEMAN



assalamualaikum..terpaksa hentikan kejap cerita pada WAJAH itu untuk tulis entry ni..
tadi pagi dlm pkul 9 pagi aku ade dapat kol dari seorang teman waktu plkn dulu...
terkejut aku bila dia ckp dia baru lpas kuar hospital..
bila di tanya dengan tenang dia menjawab
"aku banyak penyakit..ari tu masuk hospital sbb apendik pecah...skali dengan buat pembedahan sebab ada ketumbuhan dalam perut...pastu doc ditec aku ada telesimia.."

ya allah slumber je minah ni jawab mcm telesimia tu penyakit biasa..
aku ada search kat internet berkenaan dengan penyakit tu...
dari sumber yg diperolehi..mber aku ni lebey kurg hidup brgantung dengan darah org sbb darah dia x mpu nk support badan dia lagi..

 
buat teman ku ana...tabahlah mengharungi ujian yang di berikan...
aku sebagai sahabat berdoa dari kejauhan...
smoga ana sembuh seperti sedia kala...
amin~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com