wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 7, 2011

harap aku masih punya peluang


assalammualaikum bloger...
mama aku baru lpas kol...die ckp atok tanya lagi pasal aku hari nie..
so sad...
mama ckp die da x nampak..
tapi alhamdulillah masih mampu mendengar walaupun terpaksa meninggi suara bila ckp dengan dia...
i miss her so much...
atok...sabar la...bertahanlah...
insyaallah ade rezeki akak balik...
neway..klo sesape yg belum taw pasal atok boleh rujuk entry nie

dulu aku bkn tamau duduk kat kampung...
aku nak sangat bangunkan kampung aku sendiri...
tapi aku x tahan ngan 2-3 org adik bradik aku kat kampung nie..
kira spesies tak sedar diri punya org la..
stok muka x malu punya org la aku move out kuar dari kampung tu...
shit r bile ingat balik kisah dulu..siyes aku mmg F**K gile durg

sbb durg aku blah
sbb durg gak aku terpaksa jauh dari org tua aku...
tapi xpe..
1 day aku akan balik...
aku kan pastikan sume parasit nie..
blah dari idup aku...
stop dari menyusahkan org...

korg doakan la atok aku dipanjangkan umur..
korg doakan la rezeki aku murah...
dapat dlm 300 pon jadi la..nak balik tgk atok...

=(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com