wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

july datang menjengah


Assalammualaikum..
alhamdulillah kita masih lagi bernafas...
kini julai menjengah...june dah pon meninggalkan kita...
tanpa kita sedar..cepatnya masa berlalu...
"demi masa...sesungguhnya manusia dalam kerugian"

kedatangan bulan july kali ni diharap membawa barakah pada kita suma..
harap ape yang kite rancang pada bulan ni akan berjalan lancar...

julai = 7..
nombor yang sangat sinonim dengan hidup aku...
dalah hidup aku banyak berkait dengan no 7 seperti

tarikh lahir aku 7 march
tarikh lahir papa 2/7
tarikh lahir mama 7/8
tarikh lahir en biskut 17/5
rumah aku tingkat 7
no rumah 07
aku merupakan perempuang yang ke 7 hadir dlm hidup incik biskut

diharap jugak no 7 ni bawak luck kat aku..amin2...
semoga dipermudahkan segala urusan...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com