wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

tak faham laaa!!!


huhuhu...
entry ni plik skit..
neway ari ni banyak blog aku singgah..mmg suke baca entry2 bloger
tapi malangnya ade setengah blog yang aku singgah tu..aku lansung x paham apa yang dia tulis..
adehhhhh...tension la...tajuk cerita da gempak..
skali isinya takdapat baca sebab font yang digunakan tu plik2 sangat...
huhuhu
sekadar manusia biasa yang melihat kesalahan..so aku tegur la...
aku taw blog korg suke ati korg la nk buat tulisan mcm mana pon...
tapi penah tak terfikir korg tulis blog tu untuk korg je yang baca..atau pon entry yang korg buat tu untu sume org baca...
gggggggrrrrrrrrrrrrrrrr~....
demam tension aku mcm nie....

kn elok klo guna font yang org x bape paham mcm aku ni nk baca...
baru la slalu aku lawat blog2 korg..
tapi klo entry gempak..font yang digunakan tah pape...
smangat nk baca tu da ilang...diganti lak dengan kebosanan dan akhir skali...
close tab...

klo blog aku snang x nak bace??...
aku guna font biasa je...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com