wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

fuh...aku rindu Kedah


sangat merindukan kampung halaman
aku org kedah...aku bangga jadi org kedah...
tapi dah dekat 3 bulan tak balik kedah sebab fulus tarak..
sangat menyedihkan...
banyak benda yang aku terlepas...
 

musim ni aku tak dapat nak merasa durian kampung
sangat sedih sebenarnya...korang nak taw dak kat umah aku tu ada 2-3 pokok durian kampung..last month mama aku kol ckp mcm nie

mama : kakak hang tak mau balik mkn durian ka??

aku : nak balik ma..tapi keja **ok aku tipu mama sbb tamau dia risau ok..

mama : hang tau dak pokok derian (durian) kat kebun tu mula luruh (gugur) dah buah dia..

aku : ya ka mama..wah syok no.

mama : hang tak teringin nak mkn buah tu ka??..slalu tiap tahun hang merasa...

aku : diam...tuka topik..hahhaha

yang paling utama dan penting skali..atok aku tengah sakit skang..agak membimbang kan la sebab barah dalam perut dia dah pecah...sedey weh..ada duit planing nk balik ja..tros duit tu buat bayo itu..bayo ini..kuat sungguh dugaan yang tuhan bagi kat aku neyh...
xpe la..tabahkan hati..setiap hari aku da ckp dekat hati ni..incase ade kol dari kedah ckp atok da xde..redha..tabah...
mama kol lagi

mama: kakak hang tak mau balik ka tok dok tanya hang hari2..

aku : sibuk la ma..tak ley balik **ok aku menipu mama lagi sbb tamau die isau.

mama : hmmmm..ni tok kirim salam kat hang banyak2...

dalam hati aku..alamak..merajuk lak tok aku..adess..tok kakak mintak maap awal2 tok...bukan nak sakitkan hati tok..tapi kakak mmg xde fulus nak balik jenguk tok..

tetttttttttt..aku sedih lagi...


2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com