wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

happy birthday adam!!


happy besday to you..
happy besday to you...
happy besday to adam...
happy besday to you....

Assalammualaikum...
hari nie aku nak bercerita pasal besday si Adam...
tahun nie umo adam da cecah 4 tahun..maka hubungan aku dengan en biskut pon dah 4 tahun la...

Adam..
satu nama yang mampu buat aku tersenyum...pengganti arwah Danial..segala kasih sayang aku tertumbah kat si kecik nie...
Dia aku anggap sprti anak bukan lagi adik....

tahun ni aku berpeluang sambut besday sesama dengan dia n keluarga sn biskut..alhamdulillah..masih diberi kesempatan itu...

26 jun 2011
putrajaya...2.30 ptg
time aku da sampai putrajaya tu hati tak senang duduk...maklumla dah lama kaki ni tak menjejak rumah mertua...kehkehkeh..poyo ayat...
smpai je kat lif..sedikit malang sbb lif tak berfungsi...
terpaksa la aku menapak dengan en biskut naik tingkat 4..tak larat pun ku gagahkan juga sbb adam...rindu..lama dah tak jumpa dia...asyik dengar suara kat telefon ja...

smpai je kami kat pintu rumah die da jerit..
gembira tgk kami balik...
lagi happy bila aku n en biskut memasing bagi hadiah kat die...
bkn main kalut nak buka hadiah...

hadiah aku yang dia buka dlu..
rakus sungguh ank bujang yang ni..abes di koyak-koyak ketas pembalut tu...
disebalik pembalut tu ni yang aku adiahkan..

aku bagi die buku ABC ngan 123
ni buku belajar ABC
ni buku 123

nape aku hadiahkan buku..sedangkan semua org hadiahkan die maian atas sebab die baru 4 tahun..
bagi aku..permulaan ni la kne dekatkan dia dengan buku..
1. sbb adam lelaki...sinonim dengan lelaki = nakal..bkn tak nak belikan dia mainan..tapi dah sampai masanya adam belajar menulis...bukan tak boleh main lansung cuma nak adam jadi seseorang di masa depan nanti...
respon adam kat adiah aku 
"alah...buku...adam dah banyak buku.."
time tu mak mertua ckp
"aten jngan amik hati ape adam ckp ea"
aku x trasa pon..biasa la budak...taw nak main je...
saje tank adam menyesal masa depan nanti..so plan2 la aku soh die study...

pastu die buka hadiah yang en biskut bagi pulak
jengggg
oyeahhh..bas ben10...ank aku ni peminat setia ben10 taw..



dalam dok sibuk kuka adiak kteorg...
ayah bawk kuar hadiah jugak...buka2 die dapat....



heli yang jalan ade lampu-lampu...
tgk heli tu jalan die yg takut..pe kes tah dak adam nie
pastu die bukak adiah yang adik bagi..tak sempat nk snap pic la..
adik kasi die game tv...aku tgk je..
dari sume adiah yang adam dapat..aku je bagi buku...

tak lama pastu kaum kerabat en biskut pon dtg..
bermulalah sesi memalu kat sini okeh...
ai malu taw jumpe sanak sedara die...sob3...
diam seribu bahasa..ckp pon x..ape pon x...hakhakhakhak...sekian la kan..
duduk smbil tgk durg adik bradik borak...

tgk muke adik n ayah..smangat sungguh berborak...
time ni sangat rindukan fmly kat kedah...smpai skang x dapat nak balik lagi...bajet xde..klo dpt dlm 300 mmg nk balik...huhuhuhu..sdeyyyyyyyy....
pastu dlm kol 7 lbey fmly die pon bransur balik la..durg nk g jln2 kl dulu katanya...
besday adam mmg meriah...

sblom tolong kemas umah bagai..amik pic ngan ank bujang dulu..
comelkan Adam..tapi yang bestnyer die suke duduk ats riba aku..
oyehhhh..ibu syg adam sangat2....

pastu aku pon balik menggunakan kenderaan aku..ini diaaaa...

hihihi...bestkan kenderaan aku..




buat Muhammad Adam Elias....ibu doakan semoga adam dipanjangkan umur..dimurahkan rezeki...diberkati dunia akhirat....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com