wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 5, 2011

incik biskut kene tinggal sy lagi...


assalammualaikum..
ini entry sedih...sob3
tadi ade chating2 dengan incik biskut...
then die ckp die kne g balik ke camp...
ade keja penting katanya..

ekceli hati sy sangat kesedihan...
bkn apa...dia klo da jauh dari sy susah nk mesg..kol apatah lagi..
lain la klo sy yang jauh dari dia...
satu hari bertimbun2 sms..



berkali2 kol...
sy taw kalau die pegi nanti susah sy nk msg n kol die..
sbb sy tank kacau masa die...

huhuhu..
sedih lagi laju2...

tapi tu la kenyatannya..
aku tak boleh halang minat incik biskut...
buat ape klo jasat dia ari2 aku tgk..tapi hati dia da jauh terbang menuju minat dia
xpe...
maybe 1 day aku pon kne fly jugak...n aku pasti die akan redha mcm mana aku redha skang nie...

aku da buat keputusan..
aku takan halang lagi ape yang die nak buat..asalkan benda yang dia buat tu mendatangkan faedah atas diri dia dan org lain...

walau pon hati ni berat sangat nk bagi dia g...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com