wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 8, 2009

sejarah hidup ku....

waktu duduk sorg2 nie tringat lak kat kampung....kat mama papa n adik2 yang brada jauh di mata tapi sntiasa di hati...cuti sem lepas telah 2 bulan menutup tirai...tapi arinduku masih terbuku..belum puas rasa nya bermanja dengan mama & papa aku tepaksa terbang ke bumi bertuah bintulu nie....


nie umah aku.....


teratak peninggalan arwah tok wan tuk papa..kami skeluarga menetap di sini..home sweet home...rumah ku syurgaku bak kata pepatah..kat cni la aku di besarkan..ikot crita mama...waktu umah nie ngah wat..aku still ag baby...

nie umah pusaka....tmpat aku d lahirkan...
kat ats tu lak umah yang penuh sejarah dalam hidup ku..tempat tumpah darah aku...umah tok..tempat aku di lahirkan ke dunia...ahaks...nie la kenangan trindah dalam idup aku...hope umah nie tade sape2 la robohkan..aku syg sangat ngan umah nie....segala2nya bermula di sini....tmpat aku celik mata..aku npak atap rumah nie...wew~~~
sejarah hidup ku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com