wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2009

majlis kawen pak usu

erm...da dkat dua thun pak usu kawen..tapi tak pe la..ni pon sbahagian dalam idup aku gak...seronoknyer bila tgk majlis kawen org..

nie gambo pak su n mak su bsanding

alhamdulillah...slamat blansungnye kenduri kat sbelah umah pompuan...aku agak epy la ari nie..hikhikhik..epy bab pak usu tunggu aku balik dari srawak baru dia wat kenduri..sayang bangat lor same pak su n mak su..hihihi...

nie pic durg ngah mkn bradap..


majlis bermula dlm kol 12...aku antara rombongan yg terlibat dalam majlis yg best tu (mesti r tlibat..org penting la katakan..)...rombongan kami smpai ke dewan d mana belansungnye majlis dalam kol 2.30 (keta aku ngan keta abg ngah paling lambat smpai sbb sesat...uwaaa...)


ari tue gak la macam2 hal nak jadi...keta aku antara keta yang bawak hntaran la...tapi malangnyer..keta yg aku naiki sesat on da way nk g dewan....siyes malu je bila smpai dewan tue..pengantin da mkn..tapi hantaran baru smpai..ngan muka yg tak bsalahnyer..aku dengan penuh yakin..pas hantaran yg aku pegang kat abg ngah...(cover malu..)



mama n tam yang mkn ngan pengantin


pastu dengan penuh yakin bekasut tumit 2 inci aku melangkah ke meja d mana fmly ngah duduk besantap...aku paling tgk pengantin ngah makan bradap...tetiba tenampak mama ngan mak tam ngah bselera mkn d meja pengantin...aku nak gak mkn kat c tu (dalam hati jeles nie..tapi tak pe la..t aku kawen..aku laks duduk kat meja cam tue....wakakaka...aku pon mkn je la ape yg ade kat c tu..sape soh sesat tadi..kn da kna mkn sndiri...hihihi



majlis berakhir dlm kol 4 gak la..kami pon amik gmba kenang2an...

kami keluarga bahagiaaaa...

aku doakan smoga pak usu n mak usu bahagia slamanya..skang durg ngah tunggu 1st bby durg..yaribaaaa..aku dpn kazen ag..hikzz~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com