wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 8, 2009

aku


alhamdulillah....berjaya gak aku siapkan blog yang selama nie aku idam2kan nak buat...terlalu sibuk dengan kerja seharian..baru2 nie boleh menyiapkan blog yang tak seberapa nie...pertamanya biarlah aku kenalkan diri dulu..bak kata orang tak kenal maka tak cinta...nama ku nurfatin..berasal dari kedah...


tujuan sebenar aku menulis kat blog nie supaya aku dapat berkongsi segala-galanya tentang aku da rakan2 maya ku....mungkin 1 hari nanti kita akan berjumpa..insyaallah...


pastu aku nak terangkan pasal lentera..pasti ade yang tertanya2 ape la aku meraban lentera nie kan....hihihi...lentera timur bermaksud cahaya timur.....aku suka dengan perkataan lentera..maca ade 1 value n perkaitan yang mmg best la...hihihi...bermula dari 1 program yang di arah kan oleh salah seorang rakan serpejuangan ku...maka tercetus la idea lentera timur untuk di lekatkan di blog ku nie.....


hope korg sentiasa sudi melawat blog aku yang tak sberapa nie & kite dapat berkongsi pengalaman dan pendapat kat cni...


tu je kot ku nak mrepek stakat nie....hihihihi..ok all...salam perkenalan aku hulurkan kepada sesape yang sudi tuk menyahut.....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com