wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 27, 2009

entah la

aku pon tak eti sebenarnya..ape yg da jadi ngan diri aku skang nie..idup menyusahkan org...aku nk keja..tapi aku tataw nk keja ape...ag pon aku tak penah keja....aku nk sangat pakai duit mcm dulu..waktu ade papa n mama yg sport...tapi skang..aku ae da tiba masa tuk aku bdikari...bdiri ats kaki sendiri..

dulu aku ley je dapt apew g aku nak...skang nie...belik brg tuk keperluan je...bkn kehendak...mkn pagi..just apew yg ade kat bilik jer...tgh ari lak klo ari cuti ley r ikat perut bab tido je kejanya..klo ari biasa slalu bajet 1.50 jer....huhuhu..sdey giler ngan kehidupan skang nie..tapi tuhan mungkin ngah menguji aku..mkn mlm laks..klo lapo mkn le..bajet 1.50...giler jimat aku skang nie..hahhaha..

tapi mesti ade yang tersirat d sbalik suma nie...aku da nekad...klo tak bejaya..tank balik kedah..tapi aku rindu sangat kat mama....mama..sabar la....doakan akak....

hpe korg pon sokong ak..sntiasa la doakan aku...huhuhu....tapi aku still ley tsyum ag skang nie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com