wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

raya tahun nie


raya tahun ni masih lagi tak senang..
aku belum lagi capai target aku....
tapi insyaallah..kalau tade halangan..tade aral merintang...
tahun ni aku mesti da capai target aku...

berbekalkan semangat yang ada ni....
dengan tomahan org sekeliling...
cacian dan sindiran akan aku jadikan sebagai pembakar semangat aku...
biarla bara sentiasa ada dalam usaha aku skarang nie...

aku mohon agar kawan2 mendoakan kejayaan aku...
x pe la tahun ni xde baju raya...
tahun ni gak tadapat nk bagi duit raya kat fmly...
aku tetap akan balik raya...

aku yakin..aku sudah miliki sepasang sayap itu..
aku sudah bersedia untuk terbang...

ya allah..ya rahman..ya rahhim....
sesungguhnya hanya pada mu aku memohon...
hanya padamu aku mengadu...
dan hanya kamu mengerti hati dan rasa ini...
kau permudahkanlah jalan kehidupanku dunia akhirat....
kau limpahkanlah rezeki di atas usaha keras ku dan atas bimbingan NUR mu...
amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com