wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 11, 2011

bila lelaki dah kantoi kat mamak beli makanan ngan aku!!!


assalammualaikum..
kawan2 di bulan puasa yang mulia ni silalah berpuasa pada yang mampu...

hari ni sangat ase mcm nk sepak org laju2..huhuhu
begini ceritanya...

tadi dalam pukul 2 gitu..aku turun bawah jap nak cari en biskut..
nk amik pendrive critanya...
ondaway nk jumpe en biskut tu aku kne lalu satu kedai mamak taw...
memula aku catwalk dengan jayanya la kan...
tetiba hati ni ase nk berpaling kat kedai mamak tu taw..

skali tuhan nk tunjuk...
ternampak seorg lelaki..dan aku yakin 100% lelaki tu muslim
masuk kedai mamak pakai helmet 
mcm ni h....tutup cermin depan helmet tu
pastu dengan muke tak malunya bungkus nasi ngan air....

cilanat punya jantan...bulan2 posa ni nk bungkus nasi bagai...
ondaway die kuar kedai tu terserempak ngan aku...

senyum mcm kerang busuk...
 mcm ni

sunggu tak malu....
da la terkantoi dengan aku perempuan lak tu..
ape la kaum adam yang kuat gagah perkasa tapi x mampu nk menahan lapar daharga...

bkn kne puasa smpai x payah mkn sebulan...
just tahan x sampai 20 jam pon....

kalu nk soh merempit...rogol anak dara org...mencuri sana sini.....hampa larat pulak no...nk suruh posa tak sampai 20 jam pon da macam hape je aku tengok....siyes tadi ase mcm nk g dekat ngan dia pastu tanya..

"hawat hang tak posa??...hang tak malu ka??"

bodoh punya orang....
dah dia nampak aku mcm nak pi kat dia...
kalut start moto...blah dari situ....


mmg lelaki mcm tu layak ku gelar MONYET....

p/s....bulan posa ni bkn selalu pon...tak salah himpon pahala...dah bulan len hampa jahat..bulan posa pon nk jahat jugak..bodo punya org...

p/p/s....mamak pon...bulan2 posa ni toksah la nk niaga waktu siang...malu la sikit..hampa pon islam jugak..hormat la bulan mulia ni sikit....bkn tiap bulan posa..setahun skali ja...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com