wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 12, 2011

cuti lom aply...korg dah?


huhuhu..
aku lom aply cuti raya lagi...
korg dah ka kawan2...
tah dapat..tah tak dapat..last hari tu bos ckp keja sampai 29/8
agak melampau di situ ya tuan-tuan...
bos saya india...
dia ckp kat saya dia pon tak raya...
dalam hati saya berkata
"hang india takan hang nak raya melayu kot"

pelik sebenarnya dengan ayat tersebut..
apa-apa pon.....
semoga cuti saya dililuskan..
ala..bkn lama pon nk cuti....
sominggu jo bak kata mat karen...

p/s...nk cuba buat kuih simpul kasih ni...
harap-harap berjaya la...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com