wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

::pergaduhan::

tadi time aku ngah sibuk menyusun kain2 tudung kat depan kedai dengan penuh tekunnya tetiba terdengar satu bunyi yang sangat bising..

bile aku toleh je belakang upenyer ade pergaduhan antara makluk tuhan dari spesies yang sama...pergaduhan tue ley dikatakan mcm gengster merebut kawasan la..sangat dasyat...dah di relaikan pon kembali bergaduh..
dah la gaduh dekat sbelah kedai aku...klo gadoh tu suara x bunyi xpe gak..ni cipcipcip...bingit telinga nie...hukhukhuk...


aku x puasa ati so tpaksa la masuk campur dalam pergaduhan tue (ala2 heroin la)...pergaduhan antara cik burung tiung (gembala kerbau) ni agaknye merebut kawasan la...kawasan sekitar jitra ni agaknyer salah satu team yang punyer...
ekekekke sangat la tragis durg bgaduh..bersungguh2...so aku pon cecepat g amik cmre yang sntiasa aku bawk wlau kemana saja..snap 2-3 keping pic pergaduhan tue...so njoy da pic yea....

 
awal pergaduhan


 pic dekat


 mule bergaduh lagi


 
adakah dia pemenang


mash tidak mengalah


pergaduhan yang tercetus mungkin berebut kawasan


pergaduhan yang tiada pemenangnya


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com