wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

**perempuan itu**

kali ni kisah yang agak menyakitkan hati aku...

2-3 ari lpas aku ade trima 1 msg dari no yg x dikenali..msg yg dihantar mmg agak memanaskan hati kecik nie..dlm msg tue meraban memacam r..ckp kami skeluarga menumpang la..menda la..siyes klo korg baca mesg tu pon ase mcm sial je org yg snd tue...tros aku kol no tue then tanye sape tapi lelaki yg angkat ckp tataw la mende la...aku simpan ag msg tue..dlm 2-3 ari aku diam jerk..tapi ari nie mmg tergerak hati aku g maxis centre check sape pemilik no fon mengong tue...


pas bape minit org tu pon ckp
pemilik : n****H bt S*****
alamat : kg kodiang lama

OMG aku knal sesangat hamba allah yang snd msg nie kat aku...depan bukan maen lembut ag ckp..tapi dlm hati ada setan menghasut upenyer...ekceli aku nie bukan baik sangat pompuan...alang2 ko da cari pasal ngan aku dengan keadaan aku yg tension skung nie..mmg ko mendapat la nanti...
ko fikir ko je..sedap mulut ko je...mulut aku ko x amik kira ag....xpe..aku bru dpt brita pasal fmly ko...perlu kew aku serang ko sdangkan tuhan ngah bagi balasan kat ko...

aku lpaskan ko kali nie...tapi next time no way!!.bkn aku takot..tapi aku simpati ngan ko...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com