wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, July 3, 2010

kejadian hari ini


huhuhuhu...
salam all..
kali nie aku mo crita pasal seorg lelaki...hari ni mcm biasa la melepak kat butik xde org..aku tgk la org..
petang tadi ujan sangat lebat..aku duduk melepak kat depan butik tmpat aku keja tue...tetiba aku terbandang sebuah keta kancil nie...dlm keta tu ade pompuan dukung baby (anak 1st agaknyer)...dalam keadaan ujan yang sangat lebat tu keta tu parking kat tepi mall (nk beli barang agaknya)...

ku sangkakan si suami je nak kuar keta beli barang...tetiba pintu hadapan bersebelahan pemandu terbuka jugak
OMG dalam ujan lebat tue durg boleh usung bayi durg yg baru umo bape bulan tu tanpa perlindungan kat kpala (payung etc)...da la parking jauh dari pintu masuk mall...


ape gile ke dua pasangan tersebut..klo nk beli barang x leh ke suami atau isteri je yg kuar..kan ujan..x syg anak ke....bayi mcm tu ley jatuh sakit...huhuhu..
aku yg dalam butik lyn ke je krenah manusia yang lalu lalang...layanzzzzzzzz..........


3 comments:

  1. haiyooo..
    kesian nyer budak tue.. huhuhu...

    psstt... macam mana kamu buat "read more" kat post nie?? dah wat read more kat my blog, tapi.. paragraph dier lari la plak.. huhuhuh.. sila beri tunjuk ajar yer.. ^_^

    ReplyDelete
  2. ATEN..HUHU CIAN BABY TU =(... BY DA WAY ATEN WHERE AR U WORKING?

    ReplyDelete
  3. lurve sila rujuk blog aizbatucampur kat tutorial die...tq honey..

    daniela : tu la..mcm nk marah pon ade..kat butik tudung jtra...dkat je ngan umah..parttime bebeh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com