wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 8, 2009

rahsia diri ku...( 'u' )

tarikh lahirku 07-03-1989
hari selasa..
zodiak
piscess





mengikut hari...

wanita inin bersikap jujur, tidak mudah menggelabah atau panik, berhati-hati, tidak mudah mengalah serta pandai menjaga diri, dan pergaulan. ramai teman lelaki dan wanita menyukainya, mudah memberi pertolongan, cerdas, berusaha kuat, teliti dan pandai menguruskan kelwangan. namun jika marah berapi-api dan menakutkan dan jarang mahu mengaku kalah dalam pertengkaran. dalam percintaan pula, dia mencurahkan kesetiaan tidak berbelah bagi serta sedia berkorban. seksual kurang membara melainkan pasangan bijak mengolah keindahan mengenainya.




mengikut tarikh 07-03-1989

seorg yang bersifat terbuka, berterus terang dan jujur. namun dia mudah sekali terpengaruh dan ingin mencapai sesuatu dengan cara yang mudah. cinta baginya sering di ertikan sebagai mengisi masa lapang. semasa bercinta dia sangat berhati-hati dan suka sekali merayu. jika pasangannya curang dia dengan mudah meninggalkannya.

mengikut zodiak..piscess




kelebihan
peka,optimis dan tenang

keburukan
anti sosial, gemar menyembunyikan diri, senang berputus asa dengan dunia, mudah risau.

pisces

imej utama ialah sikap antisosial seperti golongan pertengahan usia (sesitip neyhh), mereka mengejar erti kehidupan dengan sendiri. fikiran mereka terbentuk dalam lamunan tetapi kreatif pada masa yang sama(kuat berangan lew kiranya aku nie..). mereka sedar akan kehidupan selepas mati yang pasti. sikap anti sosial mereka turut terbawa2 dalam pemilihan tempat kediaman yang jauh dari orang ramai(tul2..aku tak ske org reramai..serabut..). mereka juga tidak menyukai org yang keras hati, terburu2, dan mendesak(aku mmg tak suke org paksa2 aku..). tidak suka bekerja dengan org yg kurang sensitif. mereka sedar tentang kepantingan namun tidak mahu terlalu berusaha melakukannye sehingga menjatuhkan org lain(mmg pon..sbb tu slalu kne buli..huhu). kepakaran dari minta terhadap muzik dan mudah simpati terhadap org lain(yea..muzik 4 life..msti lewaku kn sensitip..). percaya bahawa setiap kejadian buruk membawa kebaikan tersirat(ini 100% sikap aku). kawan baik hanyalah diri sendiri. dari segi kerjaya tidak suka terikat dengan mana2 pihak. ketagihan atau obses dengan sesuatu adalah kekurangan mereka. harapan mereka ialah jangan cuba mengubah diri mereka(AMARAN KERAS!!!). untuk mencapai kesempurnaan diri mereka sering meghanyutkan diri dalam alam fantasi. kekasih yang di idamkan selalunya berada di garis teratas(mstila pilih yg terbaik...:) <----fikir En.Biskut neyhh). terlalu obses terhadap kekasih sehingga menyebabkan cemburu yg agam. pada 1 tahap bila sikap antisosial menguasai diri sehingga menyebabkan mereka menuntut pelepasan(bg cadangan bkn arahan..tu prinsip aku..klo nk arah2 aku..gud bye.).


(p/s korg laks cam mane??)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com