wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 7, 2009

ku mengharapkan ramadhan tahun ini....( >.< )





ramadhan datang lagi..yeaaaaaa...tahun nie aku harap

1- sempurnalah ramadhan aku tahun nih...
2- aku dapat lalui segala ujian yg esa ngan tabah...
3- semoga aku kuat dengan godaan-godaan luar..heheh
4- semoga fmly-fmly dapat berpuasa dengan sempurna tmasuk bakal mertua..hiks~
5- semoga terampun segala dosa-dosa silam ku..amin2..
6- semoga abg emy dpt ank chumel mcm aku..hahahha
7- semoga 30 hari puas berlalu dengan penuh pengisian..
8- semoga abeh aku puasa mcm tahun lepas..tade "cuti"...
9- semoga Mr.Biskut lebey bg perhatian kat aku <----gatai
10- semoga tahun nie aku di berkati...
11- semoga suma kenkawan jadi 1 (trutamanya rimbawan 23rd)
12- semoga semua org ceriaaa...

tak sabar asenya nk smbut 1st day puasa....ade sminggu je ag...sangat soker..tahun nie tahun pertama puasa sbgai org penting tuk Mr.Biskut...t nk tuka nama la Mr.Biskut kpada En.R...hihihi...soker2..tapi En.biskut pon best jugak..pape pon slamat nyambut bulan puasa..sib bek aku ngan En.biskut jauh..klo tak mesti dapat berbuka sesama..romantiknyerrrrrr..hehehhe..tk pe2..ade jodoh tak kemana...i love
u this much En.Biskut...\('-')/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com