wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 7, 2009

kenapeee???




nape aku ngan die jauh...nape aku ngan die tak boleh bersama sekarang..kenape mesti ade jarak beribu batu antara aku dan die...kenape..kenape..dan kenape...akhirnye pas fikir2..ku temui jawapannyerrrr...



kenape aku tak ley bsame die skung nie...

tuhan jadikan sang mentari untuk sang bulan..sang mentari dan sang bulan hanya bertemu di kala senja dan dikala subuh menjelang..nape sang bulan dan sang mentari boleh bersabar..kerana sang bulan sntiasa mendapat cahaya sang mentari...mcm aku gak..wlaupon jauh..tapi die sntiasa sokong aku..klo aku jatuh...tangan die slalu ade tuk aku bhantung n bangun semula...thanx syg....

kenape aku ngan die jauh..

sebab jauh ade jarak yang memisah..jauh itu ade hati yang merindu..jauh ade rindu yang tak sudah..jauh itu ade hati yang terluka..jauh itu juga ade indahnyer bila hanya sehasta jew jaraknyer....aku mula memahaminyer...hihihi....

hanya kerana die..

kerana adenyer jarah..kerana adenya perpezaan tempat..aku mulaimengenali die dengan sekenal2nyer...bak kate org boley npak la keiklasan...tapi tu la..pade yang tahan jew ley bcinta cam aku nie...sorg kat putrajaya..sorg kat bintulu...nk dtg kna lintas laut cina selatan dulu...tapi sangatlah indahnyer bila kami bertemu...

semoga ape yang di rancangkan mendapat keberkatan..amin2...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com