wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

adam demam...(>.-)




cian ank aku demam


hukhuk....adam demam lak dah..tadi dlm kol 10 aku ade kol ibu En.Biskut..rindu ngan adam..pastu ibu die ckp adam demam...huhuhuhuhu..cian ank aku yang sorg tue..huhuhu..sdeyyyy..nak balik nengok die...demam2 tue...tapi nakal jugak..takpe la..adam....huhuhu


aku : assalamualaikum makcik nie aten nie <----intro nie penting

ibu : wslm...haa..aten...lama tak dengar cerita...sihat kew??

aku : alhamdulillah sihat..baru baik demam..mak cik, pak cik cam ner..ok kew??

ibu : sihat-sihat org tua je aten..macam nie la..

aku pon ke topik sbenarla..coz pagi tadi aku kol En.Biskut die ckp adam demam kuat...

aku : adam cam ner cik?..pagi tadi aten kol olie..die ckp adam demam..teruk kew??

ibu : a'ah demam..teruk la gak ten...panas badan die..

aku : aten pon same cik..suhu badan smpai 37'c takot aten nie..

ibu: adam pon lebih kurang tu la..die tinggi ckit dari aten 38'c

menyirap darah aku dengar suhu adam smpai 38..panas betul..aku yg da tua nie pon tak tetanggung nie die yg baby ag..cian adam...hukhukhukhuk

aku : dah bawak g klinik ke cik??

ibu : dah bawak dah..ok dah die skang nie dok tgk tv..

lega la ckit ati nie huhuhu..maklum la...aku syg betul ngan adam tue..da la cecumel...

ibu : ha aten kat sana tak payah la nk kuar g memana..bahaya skang nie..duduk je kat bilik tu kalau ade masa lapang..mandi bebanyak..minum air banyak2..panas skang nie

perhhhhhh...sama mcm mama pesan..ekekeke..ye la die pon ibu wat..a.k.a bakal mentua..hiks..gatai

aku : insyaallah cik..aten pon tak berani la nk kuar g memana skang nie..

ibu : ha elok la tue..ingat pesan tadi..belajar rjin2 ok...

aku : insyaallah cik...ok la cik aten nk balik da nie..lewat dah..kang takot lak nk bejalan sensorg..

ibu : aten kat mana nie??

aku : kat dewan kuliah cik..ade test..

ibu : ha macam mana boleh ke jawabnyer??

aku ingat da abes la crita ade ag..hihihihi..layannn

aku : boleh je cik..aten pon taw test last minit..blari la jugak tadi...

ibu : ye lah..hati2 ye aten...

aku : ok cik..kim salam kat pak cik yer..assalamualaikum
ibu : wlsm..

gitu la citenyer..cian adam..moga adam cepat smbuh la...letey adam nakal ag best...:) miss u adam...miss my fmly..miss my future...miss my mama n ibu..miss my papa n ayah..hihihi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com