wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

aku pembawa virus itu...=(


assalammualaikum...
huhuhuh...sedih laju-laju dulu sebelum mula becerita..
virus ni ada dalam badan aku....
aku terpaksa akur dengan ketentuan tuhan keatas diri ku...
virus dalam badan ni dah pun menjangkiti orang yang aku sayang iaitu en biskut...

hahahha...
sedih sungguh intro ari ni kan...
ekceli virus yang dimaksudkan tu ialah demam...
demam aku da melarat berjangkit dekat en biskut...
kesian kat dia...
smlm asyik bersin bersin je...ingat sebab habuk...skali sebab nak demam rupanya....
smlm lak aku tgk die da makin tak larat...nak buka mata pon tak larat...
tros aku ckp

aku : awk mkn panadol eh??
dia : tanak lah..

ngalahkan budak-budak ye kawan2 incik biskut ni punye la takot makan ubat..
aku paksa gak dia makan..and last die telan jugak panadol 2 biji...
kalau dia demam aku asa aku la pompuan yang paling baik di dunia..
tak bebel-bebel...hahahhaha...

cam ni la rupa en biskut kalau sakit....
tak hero lansung..tros jadi bunga2 cinta.....
hehehhe...
jngan marah syg...t lambat baik...

neway aku isau die demam bkn sbb apa..
sebab takot penyakit astma dia datang balik..tu yang paling merisaukan aku sebenarnya...
kang kalau asma die datang susah...dari nak sakit sehari..jadi sakit seminggu...
so di peringkat awl ni kne la jaga elok-elok..tak gitu...

macam kat entry ini dan entry ini..
so kalau boleh tamau la benda tu jadi...kesian kat dia...lama da tak sakit..
nak kna sakit lagi..huhuhuhu...

p/s : sakit tu penghapus dosa-dosa kecik ye..tak pe la sakit sikit..
p/p/s : incik biskut cepat la baik..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com