wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 6, 2011

demam lepas raya...korg demam tak??


raya dah setel..
tapi badan lak menanggung sakit...
akibat raya & tak cukup rehat..maka badan pon buat la perangai manja dia...

org semua da sibuk cerita raya..aku lom mula ag sebab gambar belum di transfer masuk dalam laptop ag...
jeles taw tgk org tulis kisah raya sana sini...
sob3..

pape pon perjalanan raya aku best...
smpai je kedah tido semalam dulu kat umah atok..
then baru balik kodiang...rumah aku...
pastu raya pertama xde benda pon sebab sume buat hal memasing..
just melawat sanak sedara terdekat je...
sblah2 umah je pon....
raya kedua baru meriah...
semua datang berkumpul kat umah aku sbb tahun nie giliran berkumpul kat umah aku..
next year berkumpul kat umah mak tam aku laks...oyeahhh
best....kira papa buat open house besar gak la...
ade makan2 nasi bagai kan...
so ptg tu amik gambar fmly...nanati aku tepek gmbar tu kat blog nie...

hari raya ketiga rest jer...
akibat makan banyak manisan aku sakit gigi...
maka batal la program untuk berbowling hari tu...
so habiskan masa dekat umah je la...

raya keempat aku da balik kl dah...
sbb malas duduk lelama kat kmpung tu...
banyak sangat berhati hitam...

mlm raya kelima kol 10 aku bertolak balik kl..
dan selamat smpai kajang dlm pukul 6 pagi...
dan en biskut telah berjaya menaikkan darah aku smpai langit ke tujuh....
nak taw nape..tunggu...entry lain aku cita...

pastu smpai je umah aku kne mandi dan bersiap lelawa sebab nk pg melawat mertua lak...
ok sangat ramai dengan kunjungan sedara en biskut...
sob3...
aku letih sebenarnya...
bayangkan dari naik bas tu aku cuma tido 2 jam je...
selebihnya jadi burung hantu..
grrrrrrrrrr....

ingat raya smpai situ je la..nak rest..
rupanya kne lak angkut g bertandang umah sedara2 incik biskut kat negeri sembilan..
oyeahhhhh...
aku la supper women itu kenkawan...

k la nanti smbung cita...

p/s aku demam....makin hari makin teruk lak nampaknya ye kenkawan..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com