wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

konvokesyen 34 upm ~episod 1~



assalamualaikum..alhamdulillah ari ni ade mood ag nak mengudate blog kesayangan..hehhe
ari i aku nk bcerita ttg hari konvokesyen ku pada 12 oktober 2010 yg lepas...

alhamdulillah segala penat lelah terbalas dengan segulung diploma yang amatlah diharapkan..heheh...

banyak cerita di sebalik konvo aku nie...antaranyer time ni la incik biskut berkesempatan tuk jumpe kedua ibubapa tersayang...=)

kenangan konvo akan teus mekar dalam ingatan nie...aku dtg lebih awl berbanding dengan papa n mama sebab ada beberapa urusan yang memerlukan kehadiran diri spt mesyuarat...ambil jubah dan sbgainyer...yang paling penting dapt jumpe die yang tersayang..yippyyyyyyyyy..

pastu 3 ari sblom konvo papa kol n mengkompmkan tarikh kedatangan die ke serdang...(berdebar2...) aku pon story la kat incik biskut...

aku : yunk papa ckp die btolak 11 malam smpai 12 pagi
en biskut : ok<---die mmg alien..
aku : camne homestay papa tu da setel ke??
die : xpuas hati ngan umah kat presint 9 tuh ibu try kol yg presint 11 tu tgk cam ner
aku: ye la (dlm hati tuhan je taw mamat nie..)

sume da ready tunggu mama n papa smpai jer..sangat suke dan berdebar jugak...



bsambung....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com