wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

wayang free


heheehehe...best tak tajuk kali nie...wayang free..taw tak ape tu...

ha meh cnie aku mo ajar sama sume cam ner nk dapat wayang free nie...sume org layak dapat..mudah aje..pejamkan mata dan bayangkn ape yg korg nk..skarg...nanti..ataw bile2....

hks!!..wayang free nie ada lah dlm bahasa lainnyer di sebut angan2...suma org boleh agan2...aku sangat suke angan2..tahap imiginasi yg sangat tinggi smpai tgk org pon mcm2 dlm kpala aku...kloko la slaluyer...hhihihihi...cthnyer aku tgk org tunggang moto tuka jadi moto tunggang org..hahahha...

aku suke...ia wt aku tersenyum...angan2 jadik org paling kaya dlm dunia...wah...best kot...ok la...nk tido dan mulakan angan2 aku..mlm ni asenyer nk mimpi jadi princess pulak la....i like!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com