wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

me + him part 2






Dalam 20 min dlm tren..smpat gak la aku berangan2..bergolek2 + trbayang muke die pas dkat 4 bln gak la x jpe die computer pon bersuara “ destinasi KL Transit ini adalah KL Sentral. Destinasi seterusnya adalah Putra Jaya/Cyberjaya” ping…da smpai pon…badan pond a ponat sangat nie ha bak kate org N9.

Kuar aje dari gate da npak die senyum kat aku..aduhai…dengan adam?????....huehuehue my hero adam elias pon ade…tros aku salam die then dukung adam..aduh rindu ngan ank yg sorg tue sesangat..makin comel..makin ringan..makin NAKAL tuhan je la yang taw…
Berjalan seiring ngan die g kat keta..jeng..jengg..jengggggggg..mak mertua pon ade…sudah la….sekian trima kasih la sume ye..aku kn mengelabah puyuh..die relax je..agak hampeh la..die mmg berperasaan mcm tue…
Masuk je keta salam ibu..tanye kabar…lawan2 tanye tu ini la…last skali aku tataw nk tnyer ape da..diam je la layankan adam yang tersangat lah NAKALnyer..giliran die lak melayan ibu die spanjang perjalanan dari Putra Jaya ke Shah Alam..
Smpai je Shah Alam aku da set kpala nie mo rest cukup2 letey kot dalam flight tadi..awat tebal sesangat bgoncang2..blakang pond a sakit..mata pon mintak di belai…nk mandi pastu tido..smpai je S.alam die ckp gini…
Die : aten g letak beg..kite kuar mkn dengan ibu jap.
Ya allah…ade lagi programnyer…aku yg menurut perintah…pegi la letak berg..salam2 housmate..ckp mo kuar mkn kejap…pegi la mkn smpai ke KL nun…ingat nk mkn sup..cari punyer cari last2 Mcd jer…mkn dalam keta lak tu…syg2..klako je…
Tapi ade hikmah ku tahan penat nie..banyak benda aku kongsi ngan ibu die..& aku dapat tanggungjawab besar dari ibu die..insyaallah ibu…aten akan buat yang terbaik utk ibu..utk ayah..papa & mama..
Pas setel sume…g lak amik ayah die kat hotel..maklum la..my father in law nie chef..bakal menantu die masak megi pon belum lulus…hahahha…memalukan sungguh…uhuk…=(
Xpe balik kedah t anak menantu ni belajar la masak bebtul + siyes2…huehuehueh…chaiyokk nurfatin…
1 ag perkara yang sangat membahagiakan aku..da la mak mertua datang jemput…ayah die pond a ingat name aku..sangat berasa bangga sekali...hal ini menunjukan bahawa saya ada di dalam mereka..weeeeeeeeeeee…I love it…
Selesailah hari yang meletihkan dalam idup…pas anta org tua die balik..die pon anta la aku balik umah..mandi dan kemudian zzzzzzzzzz……



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com