wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

give~

Give..hehhe…post kali nie tajuk die give je…nape give..sbb ntah..ske ati aku la..hehhe..aku yg taip kot…korg bace je taw + njoy da story….uiceh garangnyer mrs biskut skung nie..hehhe…

Ok la..OTW balik ari tu aku g la jenjalan2 pusing2 sana..pusing2 sini..kebusanan tunggu tarikh terbang balik semenanjung..jalan punyer jalan aku terpandang sepasang jam tangan yang tersangtlah chumelnyer…

Ape ag…klo da name benda yang aku suker kompom dah aku nak..hehehhe…ok la..aku tros je beli jam tue dengan penuh senyuman..satu untuk aku..satu utk die..hehehe..sementik abes la kunun..da tahap cipan dah kegelian menaip nie..tapi nk jugak…

Taraaaaa…ni la jam tangan yang di maksudkan….






Berangan abes da nie nk kasi die..siap wat latihan + dialog ag…tapi waktu aku kasi jam nie mcm hampeh je…hahahhaha…belatih bkn main…nk wt surprise la kunun tapi last2..aku just cam nie je..

Me : yunk..cnie tangan japs..

Die : wat pe..

Me : kasi je laaaaa…


Die pon kasi la tangan die time tu dlm keta OTW balik Shah Alam..kire plan yang gempak tue lansung X MENJADI…hahahha..mmg da nk buat mcm mana dua2 kayu la bab romantik2 nie…aku ley tahan la..ade gak la hati dan persaan..die..aduhai…nasib aku yg jadik awek die bkn korg perempuan2 lain di luar sane…klo x msti korg jadi cam aku waktu 1st time…persoalan sntiasa dalam hati APEKAH???????!!!..





Tapi Alhamdulillah…dalam tertanya2 tue da dekat 3 tahun kteorg knal…hiks!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com